Tjingeling dudes. :b

Har just hoppat ut från duschen, gillar inte att duscha på gymnasten, så äckliga duschar. :P så duschar hemma. btw, snart blir'e målarskola, sedan drar jag till skolan, det är typ språkvalsinfo. ^^ Tror att jag ska välja spanska, franska är ju ett fint språk, men det är mycket svårare, och så har man mer nytta av att kunna spanska. owo' Tyska, det har jag redan strukit ett streck över, det verkar inte roligt. tyska. hahah. :) Så ligger nog liite mer på spanska sidan, det är ju också ett väldigt vackert språk. =D Förresten, jag slutar skolveckan idag, för imon o på fredag är'e STUDIEDAG. :D Sover över hos My ju, sedan på fredag ska jag Tove, Wideqvistan och Carin (?) till stallet, mwaha. btw, vi rider inte lektion då, vi gör vad vi vill. awesome kallar jag det. ="D Ska ha Delfin då tror jag, vi funderar på att hoppa, däremot så tar jag kanske bara några små hinder med henne, sedan gör jag lite annat. :) Hon är ju ingen stjärna på  att hoppa direkt, hon hoppar jämfota. Gulligt iaf. :3 Sedan blir det kanske mys i hagen med Wille. :') Kommer ha det gr8 iaf. (säg gr och sedan 8 på engelska så fattar du. ;))
Har inget mer att säga nu, det blir nog inte mer bloggning idag, men kanske, kanske, kanske. ^^,

Kommentarer :3

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0