tjoflöjt. ^^,

har inte bloggat sedan i söndags. :S btw, nu blire ett långt inlägg, har massa att skriva om + att jag ska göra av de 40 dagarna. :)
Börjar med en mkt sorglig sak. :c I fredags [jag fick veta det i söndags] så dog en av mina lärare. :'( Vi fick honom i engelska i trean tror jag, nu går jag ju i femman, så vår klass och han, Olle Haeggblom, har känt varandra ett tag.  Ibland kom han och sjöng med oss, för han jobbade med en kille i vår klass som heter Alexander, han har typ ngn hjärnskada. Men iaf, han sjöng med oss i torsdags, dagen innan han dog, och innan han gick sa han "Åh, jag längtar verkligen tills nästa gång jag får komma och sjunga med er!" så log han och gick. Det var den sista lektionen, och varje fredag är han ledig från skolan. Så han var hemma på sin gård, skulle ut och fälla träd tror jag. Och han hade typ kopplat motorsågen med ngnting i traktorn (?) som han hade med sig. Sedan kom han typ förnära den saken, och alla hans kläder revs av + hans armar!!! Så han låg i skogen och förblödde. D''''8 Så jävla hemskt! Men hemskare blir det, ni kan aldrig gissa vem det var som hittade honom död sedan.. .. hans 10-åriga son. Så på måndagen var alla ledsna, och jag satt typ o grät hela första lektionen. :'cc Även vår lärare stod och bölade inför hela klassen. :( Men vi gick upp till ett rum där de hade lagt näsdukar, tänt ett ljus och ställt en ram med en bild på honom. Det log et bokframför, där man fick skriva ngnting så man kunde ta farväl. Dock har jag ingen lust att skriva i bloggen vad jag skrev. :''((( <33 ♥
Vila i frid underbara Olle Haeggblom.

Idag så ska jag till målarkursen och fortsätta på min tavla. :) Fett najs! :D Just nu sitter jag o dricker varm choklad, mwaha >8D Juste! Igår hade klassen filmkväll, vi spg den awesome filmen I Rymden Finns Inga Känslor. 8'DD Rekommenderar filmen starkt till dom som inte har sett den! Så idag började skolan kl. 9. :D <3 Nu ska jag fixa lite med bloggen, sedan blogga om 40 dagarna. =D Hörs!

Kommentarer :3
Skickat av: carin ♥

de e så läskit D''':

2011-03-09 @ 20:37:15
Hemsida: http://carinofc.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0