Bara för att jag har übertråkigt. D:

MUSIK, FILM
Har du alltid haft samma smak? Nja.
En bra låt: Franklin - paramore.
Vilken är din favoritfilm? Alla sagan om ringen filmerna. 8D
Vilken film framkallar starka känslor? E.T
En rolig film: I rymden finns inga känslor, haha. :D
Hur beskriver du musik? Som knarkare beskriver knark. :*
Vad är bäst, film lr musik? Musik, alla gånger!
RESOR
Hur många länder har du varit i? Väldigt många, och så drar vi ju till florida i höst. (:
Vilka länder har du varit i? Sverige, norge, USA, danmark, island, storbrittaninen, marocko, frankrike, tyskland, belgien, italien, säkert några fler som jag har glömt. ^^,
Har du bott utomlands? När jag var ca 5 så var min famlij o jag och seglade runt i medelhavet (och därav har jag varit i så många länder, jag är inte en superbortskämd unge) i ett år, så lite halvt. :b
Vart isåfall och hur länge? Medelhavet. ^w^
Kommer du från något annat land? Nej.
Har du släkt från något annat land? Japp, i USA. :D

Har du åkt...
Flyplan? Ja.
Buss? Ja.
Tåg? Ja.
Båt? Ja.
Taxi? Ja.
Helikopter? Nej.

DÄR DU BOR
Vart bor du? hemma.
Hur bor du? I ett ganska stort hus. :]
Vilken färg har huset? Det är vitt. :D
Har du bott där hela ditt liv? Nej. 
Trivs du där? Jag trivs jättebra här. 8D

BORTSKÄMD ELLER?
Har du ett eget rum? Japp.
TV? Vi har 2 gemensamma TV-apparater, men båda fungerar också som dator. 
Dator? Skojjar'u eller? Vi har väldigt många. En är min. {:
Dvd? Japp.
PS/Xbox? Japp.
Högtalare? Japp.
Pool? Ja, vi har en typ 10cm hög orange bebispool. x)
Studsmatta? Yes. :D
Cross/moppe osv? Nej.
Mer än 1 bil? Nej.
Jacuzzi? Nej.
Pingis/biljardbord? Nej.
TILLSIST
Vad är klockan? 14.55, 14
Vad ska du göra snart? Ingen aning. D:

testet är kopierat från jennys blogg, http://zindan.blogg.se/ :*

Kommentarer :3

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0