de bästa i hela världen. ♥

dethär inlägget ägnar jag till alla personer jag älskar.
Mamma, Pappa, Saga (btw, du kan vara en grym elaking ibland) (inkl. hela tjocka släkten som jag inte orkar skriva här) Ellen, Tea, Astrid, Tove, Malin, Carin, Elsa, Sofia, Sofie, Veronica o Sanna. De som är skrivna med kursiv text är mina underbara vänner på internet.
Och så finns det såklart djur som jag älskar.
Delfin, Whirlwind, Sune, Skrutten, Truls, Harry, Busan, Chowsan o Nisse. Och såklart, Eira. Vila i frid, du har en trygg plats i mitt hjärta. (':
Bli inte ledsen om jag har glömt dig, du betyder ändå mycket.
Om du ser ditt namn här uppe, då är du 10.000 gånger bättre en 2 kilo guld.

Kommentarer :3
Skickat av: carin - wierdanaglar ♥

men kissen dåå xD

2011-05-22 @ 17:02:41
Hemsida: http://wierdanaglar.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0