Close your eyes and make belive, this is where you wanna be.

jag avlider tyvärr om inte jag får gå på putte i parken. D': jag har ju råd! :c </3

chena. :> idag så var det ju ngn hypertråkig mässa på skolan. D: b-å-r-i-n-g-. efter det så följde tea med hem, truls kom förbi en sväng, naw. :* så vi fotade lite på honom, sedan gick vi en låång promenad och snackade lite skit. (; och så låg vi och solade mitt på trottoaren? vi somnade nästan, haha. 8> och vi har riktigt hemliga planer på att starta ett band.. owo musikaliska som vi är. 8]
just nu så dunkar paramore, åh, fyfan vad de äger sönder. :') <'333333 påriktigt, jag blir skitledsen om jag inte får gå på putte i parken. D'': någon som har tips på hur jag ska övertala mina föräldrar, samt tjäna lite pengar? :o ♥
iaf, imon så skulle jag vara med malinen, men det gick inte. :c btw, hon fyller år på måndag, grattis i förskott lilla sötnosen. :* <'33
awe någon är söt.

Kommentarer :3
Skickat av: malin

awtack, sötastegulligasteunderbaraste siigne :'D :* <333333

2011-05-07 @ 21:27:16
Hemsida: http://mmallen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0