dumma signe. T_T

jag har verkligen en rutten uppdatering! inte bloggat sedan i typ.. fredags? iaf, i lördags så hade vi ju lektion, hade Delfinen. :3 vi hoppade bana, och hon var superduktig för att vara Delfin. haha, naw. :') ♥ hon hoppade faktiskt på riktigt. (!) Sedan efter det, så drog jag ju till Astrids sommarstuga på öland, sandby. :D Vi hade det helt azum, tog jättemånga fina bilder med Astrids pappas söta systemis. Jag gillade den skarpt. Vi typ adopterade två minishettisar, för cepe-ägaren tog inte hand om dom? Lilla gubben och Brunte hette dom. Lilla gubben var lite skygg, men han gnäggade alltid när vi kom.. naw. :* men dom var verkligen SUPERSMUTSIGA, det var synd om dom. :< ett supertjockt lager mjäll, och jättemycket damm. :C de fick tillgång till vatten, men inte till friskt vatten. -_- blir så trött på sånt. och det ända dom kunde käka va typ gräs? så vi gav dom potatis och knäckebröd, haha. (': och så kom vi hem därifrån igår, jag sov över där. efter det, så bakade jag och Astan macaroner! 8D dom blev helt perfekta, och supergoda! rosa var dom. men nu finns det inte så många kvar.. dom går åt snabbt, haha. :D sedan idag, så var det ju lite surt att gå till skolan, det hade varit skönt med en veckas lov till.. men det var ju härligt att träffa alla i klassen idag. :) det hände en grej på lunchen, känns lite för personligt att skriva i bloggen, men Tea mådde så dåligt av det + huvudvärk, så hon gick hem. Till mig. :) hon hade glömt sin hemnyckel, och vi skulle ju ändå va sedan, så hon satt hemma själv hos mig i några timmar. xd ♥ men saken har löst sig nu. lite.
fgwae

Kommentarer :3
Skickat av: carin - wierdanaglar ♥

får jag veta? messa isf!

2011-05-02 @ 20:56:06
Hemsida: http://wierdanaglar.blogg.se/
Skickat av: MaffoMaten

Men nu e det ju löst med Tea happyface! x'D

2011-05-03 @ 17:33:50
Hemsida: http://mofazaiscool.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0