skjorta, kavaj och röda byxor, röda byxor.

alltså, just nu dunkar den cepade låten Sture P, med peter08, kissies lillebror. är'e bara jag o tea som diggar den? haha. :D man blir ju superglad av den. haha. vi är lite störda. :>
bara så att alla vet; Lycka är att sitta brevid någon man älskar, lyssna på me and my drum och skruva i skruvar i trä. ♥
mys på slöjden idag, huh? tea o jag utrotade alla nazister, samt hitler. :) idag är'e ju fredag, azåm. (L) btw, vi ska gå i skolan imon också. T_T ngn jäkla mässa. D: b-a-d-. efter skolan så fikade jag o tea inne i stan, sedan drog vi hem till henne och spelade ett gr8 spel. :] vi hittade massa fuskkoder, mwaha. >:) och nu sitter jag här, och gör ingenting. owo'
syerskills, whaat? o__x igga att det står stavmixer längst ner, det är mitt stall på stallet.se. :)

Kommentarer :3

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0